Byta blogg?

Ska jag börja blogga på nattstad, finest eller någon annan hemsida vad tycker NI?
Jag vill gärna höra vad ni läsare tycker
har blivit inspererad av andra ganska kända bloggare som jag faktist mer eller mindre känner som t.ex en kille som heter Alexander Vassilakis ni kan läsa hans blogg här.
Nicklas Hocker bloggar ju på finest och det ser väl ganska bra ut eller ni kan läsa hans blogg här.
Men kommentera vad ni tycker jag lyssnar ju framför allt på er läsare så att blggen blir som ni vill att det ska vara så: KOMMENTERA!

Puss så hörs vi efter vi kommer tillbaka från um med tjejerna i klassen då kanske det blir ett videoinlägg från skolan ;) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0